Indretning af herrernes omklædning

17. september 2017 19:18 , af Kjeld Bertelsen

Gennem længere tid og grundige overvejelser, samt hensyntagen til medlemmers ønsker og roklubbens økonomi, har udvalget for indretning af damernes og herrernes omklædning, præsenteret deres forslag for bestyrelsen. Det er enstemmigt vedtaget af bestyrelsen, med et maks. beløb på DKK 55.000,00, til dækning af indkøb og montering af 50 nye skabe, magen til dem der er monteret i damernes omklædning. Hos herrerne bliver skabene dog væghængte, ligesom de nye 5,5 meter bænke og knager, som vi har bestilt. Medtaget i budgettet er også håndklæde dispenser, spejle, dørstoppere og dørlukkere m.m.

Som udgangspunkt for indretningen, har udvalget valgt tegning og idé, som er udført af Per Boalth Rasmussen.

Nellemann-Fonden har støttet dette projekt med DKK 10.000,00, hvilket vi er meget taknemmelige for!

Levering og montering bliver foretaget i uge 41 (9. - 15. okt.).

Nærmere information omkring bestilling af skab og betaling, følger senere!