Vedtægter og reglementer

Love og vedtægter

Klubbens love (også kaldet vedtægter) – defineres og godkendes af generalforsamlingen. Evt. ændringsforslag skal forelægges og godkendes på en generalforsamling.

Download af vedtægter for Helsingør Roklub

HR og DFfR reglementer

Helsingør Roklubs Reglementer defineres af klubbens bestyrelse.

Hvad må jeg, hvad må jeg ikke som medlem af Helsingør Roklub?

Hvordan behandler jeg bådene og hvordan bruger jeg min klub?

Hvornår må jeg ro før og efter standerhejsning?

Du kan her downloade og læse roklubbens reglementer som pdf her:

Helsingør Roklub reglementer

HR reglement for vinterroning

Ønsker du at ro i løbet af vintersæsonen, skal du registreres af Helsingør Roklubs rochef Mikko Østergård. Inden du tilmelder dig vinterroning skal du læse ovenstående reglement om sikkerhedsforhold ved vinterroning, samt gennemgå de gældende regler.

Klik her for registrering! OBS! Du skal være logget på, for at kunne registrere dig!

Endvidere skal der af sikkerhedsmæssige årsager gives besked (pr. telefon eller sms) til et bestyrelsesmedlem, både når man går ud og når man kommer tilbage til roklubben, således at der er helt styr på hvilke mandskaber og både, der er på vandet.

Oversigt over både og deres anvendelse

DFfRs langtursreglement

DFfRs vinterroningsreglement