Gammel vin på nye flasker, og dog!

10. april 2017 20:09 , af Kjeld Bertelsen

Den nye hjemmeside er nu officiel, og alle sider fra den gamle er flyttet til den nye, bortset fra en hel del billeder. Men er det nu så bare "gammel vin på nye flasker"?

Nej, for den nye hjemmeside indeholder en masse mere funktionalitet, så den er langt mere interaktiv end tidligere. Der er stor forskel på om du ser hjemmesiden som anonym, eller når du er logget på. Det er først når du er logget på, at du vil opleve et overflødighedshorn af nye muligheder. Vi deler ikke hvad som helst med hvem som helst!

Det du først og fremmest bør se på, er de mange opslagstavler, ligesom vi har i roklubbens entré. Klik på dem én efter én, og vælg hvilke du ønsker at abonnere på. Så modtager du automatisk en mail, når der bliver slået noget op. Du kan når som helst afmelde dig igen.

I nær fremtid vil der blive et infomøde om den nye hjemmeside, et om formiddagen og et om aftenen. Men skulle du brænde med et spørgsmål eller problem på den nye hjemmeside, så send en mail til webmaster@roklubben.dk.

NB! Husk, at vores hjemmeside aldrig vil blive færdig. Den er en levende proces, som vil afspejle aktivitetsniveauet i roklubben.

Er der noget du savner, eller har du forslag til ændringer og rettelser, så send en mail til webmaster@roklubben.dk. Du får også snart mulighed for at tilmelde dig et nyt "Web udvalg", som skal tage sig af vedligeholdelse af hjemmesiden.

Med rohilsener
Kjeld Bertelsen