Biksen modtager nu MobilePay betaling

12. september 2018 18:37 , af Kjeld Bertelsen

Det er nu blevet nemmere end nogensinde, at betale for drikkevarer og andet i Biksen. Der er nu blevet oprettet MobilePay for Helsingør Roklub, med nummeret "96901".

Denne løsning gør det lettere for dig at betale til Biksen, og det gør livet lettere for vores kasserer Hanne Algreen-Ussing. Der vil snart blive skiltet med nummeret i Biksen.

Er du ikke vant til at bruge MobilePay, så er det nemt at komme i gang. Klik på linket herunder!

Hvordan kommer jeg i gang med MobilePay?

Når du vil betale et beløb til Biksen, sikrer du dig, at det er den rigtige modtager, når du kan se vores logo for roklubben, og navnet "Helsingør Roklub"

Du behøver ikke udfylde noget i "Tilføj kommentar", med mindre du ønsker vi skal vide det, eller selv at holde styr på, hvad du betaler for.
Vi kan se dit navn, og de sidste fire cifre af dit telefonnummer og kommentar, når vi har modtaget beløbet.

MobilePay eksempel

Swipe fra venstre mod højre ved "Send penge",

MobilePay kvittering

og du får straks en kvittering på telefonen.

Såfremt du har problemer med brugen af MobilePay, så bed om hjælp hos kassereren eller formanden!

Vi håber og ser frem til, at nummeret "96901" vil blive brugt flittigt :-)