Båddåb blev en våd fornøjelse

6. november 2019 15:49 , af Kjeld Bertelsen

Dåben af vores "nye" båd købt af Falkenbergs Roddklubb, blev ikke kun en våd fornøjelse for båden, men også for Torben Hansen, som stod fadder i silende regn, medens medlemmerne stod trygt og tørt i herrernes bådhal.

Ved forslag og afstemning på hjemmesiden, blev navnet Svenskeren en stærk vinder, en søster til Lokalforsikring, som blev bygget samme år som vores "Lokalforsikring". En god solid inrigger, som vi vil få glæde af mange år fremover.

Lokalforsikring er blevet roet 769 km i sæsonen 2019, og har dermed været det mest populære valg af inrigger 4+.

Torben Hansen var med til at ro Svenskeren hjem fra Helsingborg Roklub i sommer, og båden har siden undergået kærlig pleje på værkstedet, og mangler nu kun bundbrædder.