Rotøj med klub-logo

En kollektion af klubtøj tilbydes alle medlemmer, på vores egen klubside hos Godfrey, som er leverandør af rotøj til alverdens roklubber, og et solidt engelsk firma med en lang tradition for produktion af kvalitets-rotøj. Generelt bliver tøjet leveret med stander eller stjerne broderet på front, og navnet er med print på ryggen.

Link til klubsiden

Sådan bestiller du!
Ligesom på enhver anden webshop vælger du den vare du ønsker, og størrelse. Ved alle varer er der link til et omfattende størrelsesskema med mål og råd om hvordan du tager dine mål (se ”Sizing Guide”).
Alle ordrer som indgår i et ordre vindue, gives der mængderabat på. Det er dog ikke alle varer der er mængderabat på, men du kan se priserne ved ”Pricing Scale”, som ved antal f.eks. 2 – 11.
Når du bestiller vil prisen for 1 stk. vises, men det skal du blot ignorere. Når der bestilles indenfor et ”Ordre Vindue”, så vil du højst skulle betale 2 – 11 stk. prisen, selvom din ordre ikke viser det. Ligeledes vil fragt vises, som var det en enkel ordre, men ved ”Ordre Vinduer”, arrangerer vi samlet levering, som vil reducere fragten betydeligt.
Du vil modtage en første ordrebekræftelse på bestillingen, men inden varerne sendes, får du endnu en ordrebekræftelse, med den korrekte pris og fragt, som din betaling og træk på kreditkort bliver justeret efter.
Betaling sker først, når ”Ordre Vinduet” lukker, og bestillingerne er sendt samlet.

Vil du se mere vedrørende betaling og levering så klik ind på:

Levering sker ca. 4 uger efter at et ”Ordre Vindue” lukker.

Du SKAL ikke bestille indenfor et ”Ordre Vindue”, men kan bestille klubtøj hele året rundt, præcis når du vil, men det er så til normal pris. Derfor vær OBS på de varer der er særlig er rabat på!
Du kan selvfølgelig også bestille fra deres andre kollektioner, uden vores logo og navn på.

NB! Der er ikke blevet ændret ved logo eller tekstopsætning i forhold til det vi bruger på tøjet i dag.

Klik her for download af PDF med den nye kollektion!