Medlemsmøde om eRoning 7. december kl. 18

1. december 2023 02:42 , af Kjeld Bertelsen

Invitation til medlemsmøde om eRoning!

Alle aktive medlemmer inviteres til medlemsmøde om eRoning den 7. december kl. 18 til 20. Der bliver et let måltid mad, efterfulgt af en introduktion om eRoning. Tilmelding er nødvendig i Aktivitetskalenderen.

Et udvalg har gennem de seneste måneder arbejdet ihærdigt på at få Helsingør Roklub blandt de roklubber der kan tilbyde eRoning. Der har været søgt om midler til at starte det hele op, og her har vi fået et beløb, der stort set dækker startomkostningerne, med indkøb af av udstyr m.m, og der bliver også penge til markedsføring.

Helsingør Roklub er blevet udvalgt af DFfR til "satsningsklub", som betyder vi får fuld støtte og hjælp fra Anna Karina, der har startet eRonings projektet, og nu indført det i mere en halvdelen af danske roklubber.

Vi håber alle medlemmer vil tage godt imod dette nye tiltag, som vi forventer vil være til stor glæde for alle medlemmer, samt en velkommen og tiltrængt mulighed for at få flere medlemmer til at opdage roklubben, som et fremragende tilbud med motion, træning og socialt samvær.

Hele holdet i udvalget glæder sig til at præsentere projektet for dig på dette medlemsmøde, hvor der selvfølgelig stadig er mulighed for at komme med forslag, idéer og ønsker. Der bliver også rig mulighed for at stille spørgsmål.

Du kan læse mere om eRoning her: https://www.eroning.dk

Tilmelding er nødvendig i Aktivitetskalenderen.