Overraskende udvikling ved VM i Fredensborg

31. august 2018 08:50 , af Kjeld Bertelsen

Ronetværk Nordsjælland afholdt 25. aug. VM i Fredensborg Roklub.

Leon, Mikko og Jan i båden Kobæk

Først så det ud til at Helsingør Roklub ville få en klar førsteplads, og dermed guldmedaljen, som eneste optillede i Herre, 2 åres inrigger, men hverken Humlebæk eller Fredensborg Roklub mente vi skulle få det så nemt. De stillede op i sidste øjeblik, så der blev kamp til mållinjen.

Mikko, Jan og Leon stillede op i 2 åres inrigger, og fik en 3 plads, med itu sæde. Claus, Kjeld og Susanne fra Humlebæk en 1 plads. 2 pladsen blev Peter, Bjørn og Magnus fra Fredensborg.

I alt 6 løb blev gennemført, med deltagere fra Humlebæk, Fredensborg og Helsingør. En dejlig dag, uden en eneste dråbe regn, med afsluttende præmieoverrækkelser og grillpølser.

Og som Peter Frederiksen sagde, "Der er præmier til alle"!

Arrangementet vil blive gentaget næste år, og forhåbentlig en tradition for roklubberne i Nordsjælland.

Download resultatlisten nedenfor!