Ny husforvalter

31. oktober 2017 11:16 , af Kjeld Bertelsen

Velkommen til vores nye husforvalter!

Vores nye husforvalter er dog ikke ny i roklubben, men har være medlem siden 2004 og et kendt ansigt. Klaus Jensen har påtaget sig opgaven som ny husforvalter, og vil fremover være kontaktperson for forhold der vedrører vedligeholdelse af vores klubhus og haven. Kontakten med vores eksterne håndværkere vil Klaus også tage sig af.

Vores husforvalter er ikke at ligestille med en "handyman", som selv skal udføre en masse af de opgaver, som står foran os, og som måtte komme, men den person der skal kontaktes, hvis du opdager at noget ikke fungerer som det skal. Klaus vil så have overblikket og retten til at prioritere, samt koordinere opgaverne efter sit budget og retningslinjer fra bestyrelsen.

Har du lyst til at give en hånd med opgaverne på huset, om det så er maling af en dør, eller reparation af et håndtag, så skriv til Klaus på husforvalter@roklubben.dk. Der er masser at tage fat på, og bestyrelsen er sammen med Klaus, i gang med at udarbejde en samlet oversigt.