Klubroning

1. juni 2019 16:58 , af Mikko Østergård

Giv humøret et skub, kom og ro med din klub

Vil du være med til at skabe stemning omkring aftenroningen og måske møde nye rovenner i klubben?

Vi forsøger at søsætte et nyt initiativ i form af klubroning på tirsdage kl. 18 og torsdage kl. 17. Ideen er at turene opslås i rokort.dk af skiftende tovholdere, som sørger for at sætte nogle hold til hyggelig aftenroning. Mange af os ror jo det meste af tiden med de samme mennesker, og vi kunne godt tænke os at få flere arrangementer der samler klubben på tværs af de sædvanlige konstellationer.

Hold øje med klubroningsopslag i rokort, og tøv ikke med at melde dig til. Det er for alle klubbens aktive medlemmer. Vi har i den forbindelse også besluttet at reservere klubbens både til formålet, således at eventuelle private ture skal være afsluttet inden klubroningen. Helst ser vi naturligvis at alle vælger at deltage i klubroningen på disse dage. 😊

Der kan gøres undtagelser fra bådreservationerne hvis nogen har planlagt en langtur eller lignende (kontakt blot rochefen eller et andet bestyrelsesmedlem på forhånd). Ungdomsroerne fortsætter med deres sædvanlige program om torsdagen.

Venlig hilsen bestyrelsen