Forlængelse af restriktioner ingen overraskelse

30. december 2020 13:16 , af Kjeld Bertelsen

Kære medlemmer,

Den forlængelse af restriktionerne for idrætslivet indtil den 17. januar, som meddelt på pressemødet i går aftes var forventet. Vi må desværre ruste os med en stadig tålmodighed, og håbe at de nuværende restriktioner får den ønskede virkning, så vi kan komme tilbage til nogenlunde normale forhold for indendørs træning.

Siden begyndelsen af november har Helsingør Roklub indrettet træningsfaciliteter efter alle restriktioner og anbefalinger, med afstand og afspritning, samt overholdelse af forsamlingsforbuddet m.m. Ligeledes har alle sociale aktiviteter været aflyst.

I roklubben kan vi ikke bidrage mere end vi gør nu, til at smittetrykket falder, så vi kan komme i gang igen med en normal hverdag, men du kan personligt gøre dit, ved at følge alle anbefalinger om at begrænse socialt samvær til et minimum.

Vores traditionelle "Nytårskur", bliver desværre ikke til noget i år, så send en tanke til roklubben og dine rokammerater, når du skåler for nytåret 2021!

Rigtig godt nytår!