Bliv klar til COVID-19 roning!

25. april 2020 12:41 , af Kjeld Bertelsen

Bestyrelsen har de seneste dage arbejdet på at gøre klar til roning efter de særlige vilkår DFfR (Dansk Forening for Rosport) har udmeldt, så nu er det din tur til at gøre dig klar.

For at kunne opfylde de mange anbefalinger og forundsætninger, har bestyrelsen oprettet følgende side på hjemmesiden, under "Kun for medlemmer":

Læs venligst denne side grundigt! Der kan komme løbende justeringer, men så får du besked via mail eller SMS.

Du kan dog endnu ikke slå "Aktiviteter" op på rokort.dk, men du vil meget snart få en klarmelding fra bestyrelsen, om hvornår der bliver åbnet for at komme på vandet.

Der vil samtidig blive opslået mulighed i "Aktivitetskalenderen", for at kunne melde sig til et "infomøde", hvor det bliver muligt at få instruktion og vejledning i, hvordan du skal forholde dig, samt få svar på eventuelle spørgsmål.

DFfRs retningslinjer følges, og vedhæftet finder du PDF med ofte stillede spørgsmål, udgivet af DFfR.

Vedhæftede filer