Ferielejlighed Spanien

Ferielejlighed i Benalmadena Costa (Spanien)

Medlemmerne i Helsingør Roklub har fået tilbudt at kunne leje Håndværk- og Industrifond 2000 Helsingør's luksuslejlighed i Benalmadena Costa, kun 20 minutters kørsel fra Malaga Lufthavn.

Lejligheden ligger med udsigt til Middelhavet, bjergene Sierrade Mijs og golfbanen Torrequebrada, der kun ligger få hundrede meter væk.

I bebyggelsen er der et fælles poolområde ed 3 sammenhængende swimmingpools og et separat børnebassin. I området er der desuden solsenge til fri afbenyttelse. Endvidere findes der et stor fitnessrum med professionelt udstyr, ligeledes til fri afbenyttelse.

Måske var der her vi skulle foretage en del af vintertræningen!ferielejlighed_plan Lejligheden indeholder: 2 soveværelser m. 4 senge. Der er desuden 1 gæsteseng og 1 barneseng til rådighed. 2 badeværelser m. toilet og brusekabine. I det ene badeværelse er der desuden jacuzzi. Køkken m. køle/fryseskab, komfur, ovn, emhætte, mikroovn, kogekedel, toaster og kaffemaskine. Stue m. spisebord m. 6 stole, 2- og 3-personers sofa, sofabord, fladskærms-TV m. satellitmodtager, DVD, radio & CD-afspiller. Bryggers m. vaskemaskine, tørretumbler, tørrestativ, strygebrædt & strygejern.

Lejligheden har aircondition, som køler og ventilerer om sommeren og giver varme i vinterperioden.

Gratis trådløst internet.

På lejlighedens overdækkede solterrasse er der et bord med 6 stole, samt sofaarrangement.

Til lejligheden er der på resortets område 1 udendørs parkeringsplads samt en lukket garage til rådighed.

Området er meget børnevenligt og handicapvenligt med elevatorer til lejlighederne og parkeringskælderen.

NB! DER MÅ IKKE MEDTAGES HUSDYR I LEJLIGHEDEN

Klik her for at se praktisk information og priser!

Klik her for at se hvornår lejligheden er ledig!

Kontakt Hans Hansen pr. telefon eller mail vedr. bookning:

Håndværk og Industrifond 2000
Stengade 51, sidehuset,